czwartek, 26 lipca 2012

Twirly Curls Barbie 1982 Sisters

Twirly Curls Barbie 1982 Sisters


Pamiętacie, dopiero co narzekałam Wam, w jakim strasznym stanie była moja Twirly Curls Barbie, o której pisałam tutaj - że włosy ma przerzedzone, że odgryzione ucho, kawałek stopy i takie tam. Pisałam? Pisałam. No i chyba jakiś Duch Lalkowy postanowił się na mnie zemścić... ewentualnie utrzeć mi z lekka nosa... Bo postawił na mojej drodze drugą Twirly Curls!



Twirly Curls Barbie 1982


W życiu bym nie pomyślała. Wiedziałam na co się porywam, że to trupek, że trza ratować, ale że będzie w tak marnym stanie, to nawet nie przypuszczałam. Włosów ino resztka- lalka nadaje się wyłącznie do rerootu, starty makijaż, ułamana szyja (łebek lalki co i rusz spadał, tak, że zdjęć się normalnie robić nie dało), luźne stawy, nóżki już nie zginające się, stopy zmiażdżone, ciało w plamach. Do tego buźka cała ponakłuwana szpilką, nacięty nos i na siłę robione dziurki w uszach. O tym, że dziewczę było koszmarnie brudne, to już nie ma nawet sensu wspominać. Koszmar! Wziąwszy do ręki tę biedaczynę, pomyślałam sobie, że więcej nie będę marudziła, że lalka jest w złym stanie.


Zrobiłam, co mogłam. Umyłam, wypachniłam, zaczesałam i ubrałam, ale tak naprawdę najistotniejsze dopiero przede mną.  Reroot, nowe ciałko i może lekki repaint, choć to wyższa szkoła jazdy...



Twirly Curls Barbie 1982


Twirly Curls Barbie 1981


Twirly Curls Barbie 1982


O, na tym zdjęciu można zauważyć drobne różnice w makijażu obu sióstr. Oczywiście, weźmy poprawkę na to, że buźka "nowej" jest mocno sfatygowana i część malunku się zwyczajnie wytarła.


Twirly Curls Barbie 1982

I tak na koniec- może ktoś rozpoznaje żółtą koszulę nocną, w którą ubrana jest nowa Twirly?


18 komentarzy:

  1. śliczna, ale faktycznie potrzebuje pomocy bo w cieniu siostry wygląda marnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedulka z niej.. Nigdy tego nie zrozumiem... Jak można tak zmasakrować taką piękną lalkę?! Na Twoim miejscu domalowałabym jej brwi i zrobiła reroot :) Bez cieni na powiekach wygląda na delikatniejszą :)

    ps. A gdzie syrenki....?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam! WiEEEdziałam, że zapytasz mnie o syrenki! Uhm... jutro? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie i tak lalki z tamtego okresu podobają najbardziej, szkoda że zazwyczaj są w tak kiepskim stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od dziecka, które się lalką bawiło. Zapomniałam dodać, że bidula ma 1/5 głowy polaną klejem... i to jakimś megamocnym, bo zeskrobać się nie da...

      Usuń
  5. Siostry bliźniaczki - śliczne. Faktycznie bidulka ma bardzo mało włosów, troche jej się wyłysiało przez lata, ale i tak jest sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :'( Ona ma dosłownie trzy włosy na krzyż- misternie ulizane do zdjęcia...

      Usuń
  6. One są przepiękne, mają super oczy i kolor ust.
    Różnice w makijażu są spowodowane produkcją lelek w innych krajach.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna jest z Malezji (ta w lepszym stanie) a druga z Taiwanu, przy czym nie mam pewności, czy pierwsza posiada oryginalne ciało, ponieważ posiada zaokrąglone stópki- jak na 1982 rok, to wydaje mi się, że powinny być one kanciaste...

      Usuń
  7. Patrząc na nią, chyba, ciężki miała żywot u poprzedniej właścicielki. Przydałby się jej, przeszczep włosów. Troszkę poprawić makijaż i będzie super.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie zdemoluję jej do reszty zabiegami kosmetycznymi...

      Usuń
  8. "Nowa" ma zabawnie rozmieszczone bliki w oczach - jeden w środku tęczówki, a drugi bardziej na prawo :) Zezula kochana.
    Włosy niestety do wszycia na nowo. To żmudna procedura, ale są z niej ładne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. ^^ jeszcze większego zeza ma moja Golden Dream Barbie: http://4.bp.blogspot.com/-pQYKaR3x7so/UA8DTKgFLjI/AAAAAAAAAkQ/TgRkzHWhP4w/s1600/Barbie+Golden+Dreams+1980+5.jpg

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I just discovered your blog and I really like your Barbie twins. I also collect Barbies and I have a blog that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you're still in touch Blog to Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są, niby takie same, a jakie różne :DD.

    OdpowiedzUsuń
  12. haha trafiła mi sie ona w super stanie. Własnie wiedziałem że ja tu widziałem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie ta lalke <3 Tez mam takie,ktore potrzebuja pomocy :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu