sobota, 21 lipca 2012

Sparkle Eyes Barbie 1991

Sparkle Eyes Barbie 1991


Kolejna pannica, z którą się żegnam i kolejna, która trafiła najlepiej, jak tylko się dało, bo do kolekcjonera, który naprawdę kocha to, co robi :) Poznajcie Baśkę o najbardziej niesamowitych oczach, jakie mógł wymyślić Mattel- Sparkle Eyes Barbie.



Sparkle Eyes Barbie 1991


Trzeba przyznać, że te ślepia robią wrażenie- na jednych pozytywne, na drugich wręcz przeciwne, ale nie ma chyba osób, które przeszłyby obojętnie wobec takiego ewenementu. Dawniej, gdy napotykałam w sieci na zdjęcia Sparkle, wydawała mi się przekombinowana. Te oczy... jakieś takie za duże i w gruncie rzeczy martwe, choć mieniące się w świetle fleszy. Zmieniłam jednak zdanie, gdy spotkałam się z lalką oko w oko. Jest olśniewająca i zarazem taka... swoja, sympatyczna babka.

Spójrzcie sami!



Sparkle Eyes Barbie 1991


Wielki atutem Baśki są jej długie, miękkie w dotyku włosy. Jedyne, co mnie może w nich trochę wkurza, to stercząca grzywka. Tego jakoś nigdy nie mogłam u lalek zdzierżyć.
Jak widać, lalka wciąż posiada komplet oryginalnej biżuterii w postaci kolczyków, pierścionka i kolii, czego nie można powiedzieć już o stroju jako takim. Brakuje różowego bufiastego dołu i takowejż etoli, zaś materiał, z którego wykonana jest góra stroju jest już mocno wytarty ze swej srebrzystej faktury i nie prezentuje się już najlepiej. Ale to i tak nie przeszkadza Skwarce czuć się i prezentować szałowo!



Sparkle Eyes Barbie 1991


No i powiedzcie, który Ken by nie poleciał na taką laseczkę? :D


19 komentarzy:

  1. Mnie jej oczy odrzucają! No niby lalka ładna, pomysł fajny... Ale te oczyska taaaaakie wyłupiaste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Ona na zdjęciach zawsze wychodzi dziwacznie- w rzeczywistości to naprawdę ładne dziewczę :)

      Usuń
  2. Ładne te oczka :) A lalka dzięki nim na pewno wyróżnia się z tłumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a no widzisz, zastanawiałem się czyj to blog i wkońcu mnie olsniło! Cieszę się że panna u mnie zamieszka bo jest niby zwykłym SS ale jest tak nietypowa!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, kiedy przedstawisz ją na swoim blogu :) Cieszę się, że trafiła do Ciebie.

      Usuń
  4. A mnie tam się podoba, ma urok z tymi ślepiami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, dla mnie wygląda, jakby zaraz miała strzelać z tych oczu śmiercionośnymi laserami ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I to jak. Ma takie hipnotyzujące spojrzenie :)

      Usuń
  7. Mi się podoba mam nadzieję że i u mnie kiedyś zamieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie juz jakiś czas mieszka, chociaż bez skrawka oryginalnego ciuszka i kocham ją za te świecące oczyska. Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam jej nietuzinkowość.
    Oczy są jedyne w swoim rodzaju, hipnotyzują, uwielbiam je. :)
    Moja wygląda dokładnie tak jak na Twoich zdjęciach, brakuje właśnie falban.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś wsiąkło mój komentarz pod tym postem ;d
    Te oczy są świetnym pomysłem, ja jednak nie widziałam tej lalki na żywo i nie wiem co o niej sądzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu