piątek, 27 lipca 2012

Jewel Hair Mermaids 1995

Jewel Hair Mermaids 1995


Jewel Hair Mermaid 1995: Teresa, Christie, Barbie, Midge


Co z tego, że miałam tysiąc innych pomysłów na wpis, co z tego, że w "roboczych" czekają inne posty na publikacje?! Jak się tylko moje Jewelki dowiedziały, że jest ktoś, kto usilnie domaga się wpisu właśnie o nich, wlazły mi, w przenośni i dosłownie na głowę! Matko kochana, żeby człowiek już nad niczym nie miał kontroli?! We własnym domu, przy własnym komputerze!


CISZA!!! Cisza, do jasnej cholery!!!


Cieszcie się, że nie słyszycie tego pisku, który odchodzi z gabloty. Mam coraz większą ochotę spakować walizy i się wynieść. A wy, głupie plastikowe babska będziecie się rządzić same!


Nie, ja nie wytrzymam, muszę odetchnąć świeżym powietrzem.


DOSYĆ! W Y C H O D Z Ę.



Jewel Hair Mermaid 1995: Christie, Teresa, Midge, Barbie


Barbie: A to se wychodź! Łaski BEZ. Same wrzucimy fotki na bloga, co nie, laski?

Christie: No ba!

Teresa: Ale jak to się włącza?

Midge: Odejdź, kobieto [siada do klawiatury. Reszta dziewczyn wisi jej nad głową].

Barbie: Tu klikaj! Wstaw fotę... weź tą, z tego folderu...

Midge: Gotowe.



Po co mi koszula? :3 Crystal Ken 1983


Barbie: Aaaa, weź usuń to, USUŃ TO! Natychmiast!!!!!!

Reszta: HAHAHAHAHAhahahaha! 

Christie: Fajne sobie z Kenusiem fotki robicie, nie ma co... ;)

Barbie: Odczep się.

Midge: Dobra, wstawiam nasze foty.



Jewel Hair Mermaid 1995: Midge, Christie, Barbie, Teresa


Jewel Hair Mermaid 1995: Christie, Teresa, Midge, Barbie



Teresa: O matko, ale ja tu grubo wyszłam..

Barbie: No, ja też...

Midge: I ja...

Christie: A ja mam wrażenie, jakbym trochę zeszczuplała...



Jewel Hair Mermaid 1995: Christie, Teresa, Midge, Barbie


Christie: I co, jakoś umiałyśmy zrobić wpis. Od dziś przejmujemy władzę na blogiem!



27 komentarzy:

  1. Awwwww... <3 Dziękuję! No ja się nie dziwię, że domagały się wpisu ;) Takie cudeńka miałyby ciągle siedzieć w gablocie? Przecież one muszą się pokazać!
    Szczerze jestem zaskoczona... Myślałam, że masz jedną, maksymalnie dwie, ale że 4?! Raj! Gratuluję, podziwiam i koszmarrrrnie zazdroszczę! Ale ja bym chciała tylko 3 (bez Christie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Christie: a po co Ci reszta? Białe jest przereklamowane. Moja siostra powinna Ci wystarczyć.

      Teresa: o co ci teraz chodzi, Christie?

      Barbie: oj, przestańcie już...

      Midge: właśnie. Wiadomo, że jak syrena, to ruda, ale ja tam nic nie mówię...

      Usuń
    2. Christie wybacz, ale Ciebie nie znam... Pozostałe dziewczyny były popularne za czasów mojej młodości, ale Ty... - przykro mi. Z resztą masz taki sam ogon jak Barbie :P

      Usuń
  2. Piękne, jedna piękniejsza od drugiej!
    Dobrze, że tylko wpisu się domagały a nie doprowadziły Cię do obłędu syrenim śpiewem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie: tylko wiesz, pogubiłyśmy gdzieś nasze płetwy.

      Midge: były dużo wygodniejsze od butów na obcasach...

      Usuń
    2. Hmm, czy to oznacza, że bez płetw śpiewać się nie da?
      Chyba, że jak Samsona siła tkwiła we włosach, tak Wasza w płetwach ;)...
      Szpilki są ładne - cicho tam, a że trochę niewygodne, kto by się tym przejmował ;]

      Usuń
  3. Brawo, dziewczyny, tak trzymać! Cała władza w ręce lalek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym chciała tą Midge ;) Jestem przekonana, że w dzieciństwie miałam ten złoty strój Barbie, ale nie mogę sobie nic więcej przypomnieć ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo, Teresa jest boska. Pozostałe panie już widziałam a jej nie, więc się pozachwycam trochę różowoogoniastą babą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niej jestem szczególnie dumna, bo faktycznie- najtrudniejsza do zdobycia!

      Usuń
  6. Rewelacja! Teresa najbardziej mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjdę na totalnego ignoranta, no trudno - syrenki Barbiowe mają nogi????? :|
    poza tym Ken mnie urzekł;) więcej Kena! więcej Kena :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi,hi... ale się uśmiałam. twoje lalki wymykają ci się spod kontroli, oj kochana radze Ci uważać ;-)
    Piękne są wszystkie, a zdjęcie Kena mnie rozwaliło na łopatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dziewczyny razem prezentuję się znakomicie. :)
    Zdjęcie kena mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję że Cię do komputera, teraz nie dopuszczą.;)
    Śliczne, a pozują jak rasowe modelki. Teresa i Midge, są świetne, a Ken mnie powalił.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ken: a może któraś z ciepłokrwistych dziewcząt umówiłaby się na jakąś małą randeczkę, takie petit rendez-vous? Jestem online... czekam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcę ci ich w każdym calu - stanu zachowania!! Miałem Midge i Barbie, ale poszły w świat... midzi wystrzyzona a barbie nudaaa... ;pp

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam Baśkę z tej serii, ale bez ubranka i z podciętymi włoskami, więc panna poszła w ludzi. Za to od Twoich bije blask, kiedy tak wszystkie w czwórkę, w pełnej krasie stoją obok siebie. Chyba mało kto może pochwalić się całą czwórką w idealnym stanie :-) Kenio to musi być w raju, co się dziwić, że się rozdziewa ze swoich fatałaszków :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zbiorek!
    Ciemnoskóra panienka to nie Christie, tylko Barbie AA. Dlatego może być innym nie znana. :)
    Jednakże na upartego można ją tak nazywać z uwagi na headmold (Christie 1987) jaki dzierży ta panna.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ken: Hej, Barbie

      Barbie: Tak?

      Ken: Nie, Ty! Barbie AA.

      ^^ zostanę przy Christie.

      Usuń
  15. Bardziej niż z morskimi głębinami kojarzą mi się z jakąś starożytną cywilizacją:) To złoto, te kamienie...pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Bardziej przypominają jakieś pradawne boginie niż syreny...

      Usuń
  16. Świetne są !! :D. Nie wiedziałem, że miały tyle biżuteri, takie piękne buciki i torebki ^^ <3. Zdjęcie Kena najlepsze ;DDDD.

    OdpowiedzUsuń
  17. jejusisku, zazdraszczam Midge i Tereni. Ale się zastanawiam, bo moja Baśka miała zdeczka inne buciki. takie złotopodobne szpilki typowe dla lalek z lat 80/90.

    OdpowiedzUsuń
  18. Plastikowe lale opanowały Ci bloga! Musisz działać! Midge mi się najbardziej podoba, ale oczywiście wszystkie są urocze :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello from Portugal!
    I have the blond one.
    keep in touch.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu