niedziela, 22 lipca 2012

Barbie Beginner's Fashions Slip On 'N Tie 1979

Barbie Beginner's Fashions Slip On 'N Tie 1979


Barbie Beginner's Fashions Slip On 'N Tie 1979 *
Czyli rzecz będzie o kiecce. Rozpoznać mi ją pomogła, za pośrednictwem Dolls Forum, Fleur- bez niej do dziś błądziłabym w domysłach, co to za szmatka.


Jak sama nazwa wskazuje, ubranko jest bardzo proste do założenia na lalkę- zostało stworzone z myślą o najmłodszych posiadaczkach lalek, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Barbie.


A w praktyce- cała zabawa polega na wsunięciu lalki w luźną suknię- rękaw a następnie przewiązanie jej w pasie wstążeczką, żeby ładnie wyglądało. Proste? Proste. Ja też nie miałam problemów z ubraniem mojej lalki, ha! >:D


Dzisiaj w roli modelki wystąpi prześliczna Twirly Curls Barbie z 1982 roku. Korzystając z okazji, od razu zapytam, czy może ktoś z Was nie ma oryginalnej sukienki dla niej? Bardzo chciałabym odkupić bądź nabyć w ramach wymiany.


Moja Twirly przybyła do mnie w tragicznym stanie- z odgryzionym uchem, częścią stópki i uszkodzeniami na całym ciele. Pachniała stęchlizną i była bardzo brudna. Nie chcę nawet myśleć o gryzoniach po niej biegających. Dlatego rozumiecie- tym bardziej chciałabym ją przywrócić do dawnej świetności. Zasługuje na to!


A póki co, zapraszam mojego Loczka przed obiektyw. Nie wstydź się kochanie, jesteś piękna! - Proszę państwa, wielkie brawa dla modelki i jej kreacji!



Barbie Beginner's Fashions Slip On 'N Tie 1979 + Twirly Curls Barbie 1982


Barbie Beginner's Fashions Slip On 'N Tie 1979 + Twirly Curls Barbie 1982


* Uwaga: Fotka przedstawiająca ubranko w opakowaniu nie należy do mnie- skorzystałam ze zdjęcia opublikowanego w sieci.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Są mocno przerzedzone niestety i myślę, żeby kiedyś pokusić się o uzupełnienie braków. Muszę też dodać, że nigdy nie dotykałam tak miękkich włosów u Baśki. Twirly ma je wyjątkowo delikatne.

      Usuń
  2. Bardzo pasuje jej ta sukieneczka, a po lalce w ogóle nie widać, jaką miała tragiczną przeszłość ;-). Okazuje się, że złocistej blondynie świetnie nie tylko w różu, choć oryginalna suknia na pewno dodawałaby jej uroku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kiecka. Kiedyś, gdzieś, w innym życiu, już taką widziałam.
    Piękne włosy, wcale nie widać po nich tragicznych przejść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tylko "curls" brakuje, ale lachon i tak jest niezły :) Ładny kolor ust i jak na różowowargie barbioszki, nietypowy. A taka kiecka to i mnie by się przydała na upały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Curls będą, ale dopiero, jak zdobędę oryginalną kieckę :D

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu