poniedziałek, 30 lipca 2012

Barbie and the Rockers II

Barbie and the Rockers II



Barbie and the Rockers: Barbie SE 1986 & Dana 1stE 1985


Barbie and the Rockers: Barbie SE 1986 & Dana 1stE 1985


Dość zaległy to materiał i fotki wykonane dość dawno. Pierwsze dwie wykonane za pomocą telefonu komórkowego, a kolejne już standardowo aparatem. Szczególnie przedostatnie zdjęcie mi się udało i jestem z niego zadowolona. Dana wygląda na nim dość mrocznie i niemal drapieżnie.


Obie rockmenki są w bardzo dobrej kondycji a ich włosy wciąż błyszczą, jakby dopiero co zostały wyjęte z pudełka. Ubranka, zwłaszcza Baśki, choć kolorowe, są dość niekompletne (brak białej kurtki u Dany i większości ubioru Barbie), brakuje też biżuterii (np. charakterystycznych szarych kolczyków w kształcie gwiazd u Basi) i innych oryginalnych dodatków. Na szczególną uwagę zwracam w przypadku Baśki na różowe ustrojstwo z frędzlami. Nie wiem, do końca do czego ono służy, ale wygląda fajnie :D i czuję, że to o to właśnie w tym chodzi. U Dany niezłym gadżetem jest niebieski pasek ze srebrną klamrą i kultowa pomarańczowa sprężyna na ręku oraz wstążka we włosach.



Barbie and the Rockers: Dana 1stE 1985 & Barbie SE 1986


Zbliżenie na buźki. Dana ma zupełnie niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju malunek oczu.



Barbie and the Rockers 1985: Dana 1stE


Barbie, ma dużo łagodniejszą mordkę od Dany.



Barbie and the Rockers 1986: Barbie SE


16 komentarzy:

  1. Ech, w latach 80 - tych ostre były z nich dziewczyny ;)
    liczne są obie. O ile tak można powiedzieć o diabolicznej Danie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie hipsterki :D
    Ładniutka ta Dana. Ostatnio na blogach wysyp azjatyckich liczek, no i u Ciebie mamy kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcieć Dane! Dana byc extra laska!';]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dana, Dana!!!!! Boska jest :D I te opięte leginsy, mrrr ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaiste mrrr... pod warunkiem, że znajdują się na TAKICH nogach... *_*

      Usuń
  5. Podpisuję się pod wszystkie komentarze, Dana jest boska! To ubranie też ma genialne, kolory podkreślają jej urodzę. Mold oriental w tej wersji przypomina mi Kimore Lee Simmons ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dana mi się podoba, ale Barbie brak "pazura". Dziwne, że wcale nie pamiętam Rockersów z czasów dzieciństwa. Może mój Pewex nie miał takich lalek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie pamiętam. Mam wrażenie, że w żadnym Pewexie ich nie było...

      Usuń
    2. Fajne laski.
      Ta seria to klasyk!
      Kiedyś muszę się zmobilizować i zapolować na całość NRFB.
      Mam co prawda czwórkę trupków, ale nie mam kompletu, a dodatkowo babki nie mają oryginalnych ubrań.

      Jeśli chodzi o Pewex w 1986 roku to wydaje mi się, że nawet on nie był wtedy super zaopatrzony w Barbie. Ja w 1986 miałem 7 lat, więc z pewnością bym pamiętał, ten super strój.

      Usuń
  7. "Diaboliczna" Dana jest świetna, ale jestem subiektywna, bo każda lalka z tym moldem mi się podoba ;-) Barbie rzeczywiście dużo łagodniejsza, ale uwielbiam ten fioletowy cień "na pół czoła" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ^^ <3. Te ich ciuchy są ZAJEBISTE :D !! Moim zdaniem Dana troche przypomina Raquelle Fashionistas 2012...

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznotki! moją pierwszą po latach Basią była właśnie Barbie and the Rockers!
    Dana ma super mejkap!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu