piątek, 4 maja 2012

Belinda from Barbie and the Sensations 1987

Belinda from Barbie and the Sensations 1987


Belinda from Barbie and the Sensations 1987


Witajcie! Ostatnio na kilku wątkach i w komentarzach na blogach różnych osób rozgorzała dyskusja na temat wyższości tzw. koleżanek Barbie nad nią samą. Oczywiście, nikt nie próbuje podważać pozycji królowej, ale fakt faktem, że blond włosa piękność potrafi się opatrzyć i znudzić. Nie na długo oczywiście, ale warto w tym czasie przyjrzeć się uważniej jej uroczym towarzyszkom- czarnulkom, rudzielcom, skośnookim i tym o ciemniejszym kolorze skóry.


Ja sama coraz większym uczuciem darzę  nieliczne towarzyszki Barbie zamieszkujące moją gablotkę. Trafiło mi się ich kilka, w pewnym sensie, przypadkiem- a teraz już wiem, że bez nich zupełnie nie wyobrażam sobie mojego kolekcjonowania.



Belinda from Barbie and the Sensations 1987


A dziś, przedstawiam Wam Belindę- czarnoskórą piękność, będącą członkinią muzycznego gangu Barbie and the Sensations. Przyjechała do mnie z dalekiej Ameryki wraz z dwoma innymi lalkami, które tak, jak i ona śmierdziały stęchlizną, lepiły się od kurzu, a ciała ich i ciuszki pogryzione były przez, buszujące zapewne po strychu poprzedniego właściciela, szczury. Akurat Belinda zachowała się w najlepszym stanie z tej trójcy i z dumą muszę przyznać, że wygląda niemal, jak wyciągnięta z pudełka. Długa, gorąca kąpiel pomogła zniwelować zapaszek i pięknie odświeżyła pannicę.


Zostały jedynie nieusuwalne odbarwienia na nogach- to te zielone plamy, widoczne na zdjęciach po lewej, ale takie tam drobnostki nigdy mi nie przeszkadzały i w niczym nie ujmują lalce urody.



Belinda from Barbie and the Sensations 1987


W ogóle- cała seria Barbie and the Sensations jest wprost niesamowita! Nie wiem, czy wiecie, ale powstała ona na bazie wcześniejszej arcypopularnej Barbie and the Rockers, której, nie uwierzę, żeby ktoś z Was mógł nie kojarzyć. Wszystkie dziewczyny z Sensations są przecudowne, a Bopsy (Midge) przyprawia mnie wręcz o nose-bleeding z pożądania... <3

Belinda trafiła do mnie w niemal kompletnym rynsztunku. Mamy tutaj mega błyszczącą suknię z pomarańczowej i wściekle szeleszczącej tafty, która wykończona została u dołu tiulową falbaną. Do tego super kontrastująca zielona kurtka z muzycznymi motywami, takimi jak pięciolinia, nutki i płyty analogowe. Pierwotnie, białawe rękawy wdzianka były wykonane z materiału imitującego białą skórę, ale po 25 latach cała biała warstewka się wykruszyła zostawiając jedynie białawo-żółtą siateczkę (spotkałam się z tym typem materiału również w przypadku białych kozaczków u Barbie Rockers). Swoją drogą, strasznie mi nasyfiło w pokoju tymi resztkami białych farfocli! >:U


Jak to często bywa, właściwe butki zostały dawno posiane... nad czym bardzo ubolewam, gdyż są one bardzo nietypowe- czarne sandałki z białymi podkolanówkami (i falbanką i falbanką!). Tutaj, do zdjęcia wykorzystałam buciki pożyczone od Dany Rocker's. Brakuje też kocich okularków montowanych nad grzywką i pierścionka.


Są za to kolczyki i to nie byle jakie- stanowią połączenie plastikowych pomarańczowych sztyftów z wyciętymi z tektury kolorowymi nutkami. Kiedy myłam lalce włosy, musiałam je wyjąć z uszu, żeby się nie zamoczyły. Ach włosy, skoro już o nich wspomniałam, to dorzucę jeszcze parę groszy więcej. Otóż, po pierwsze, są w znakomitym stanie- mam wręcz podejrzenie, że nikt ich nigdy nie rozczesywał. Błyszczące, nieprzerzedzone i wciąż trzymają oryginalny "zaczes". To samo z grzywką, nic z nią nie musiałam w zasadzie robić. 


A żeby było ciekawiej włosy wcale nie są czarne, jakby się wydawało na pierwszy rzut oka! Tak naprawdę czarne pasma przetykane są pasmami ciemnobrunatnymi. Jest to ledwo dostrzegalne, ale dzięki temu ta ogólna czerń jest jakby cieplejsza w odbiorze. Jeśli się mocno przyjrzycie zdjęciu na dole, to może dostrzeżecie te pasemka- np. nad grzywką.



Belinda from Barbie and the Sensations 1987


W oryginale, lalka ma zebrane włosy w kucyk, po prawej stronie główki i moja Belinda też taką fryzurę otrzymała. Żeby było kolorowo, kucyk ów przewiązałam niebieską tasiemką


Makijaż Belindy jest skromny, acz bardzo ładnie podkreśla delikatną urodę dziewczęcia. Oczy ciemnobrązowe z wdzięcznie wywiniętymi trzema rzęsami i czerwonawym cieniem  na powiekach. Usta czerwone a policzki delikatnie przyrumienione.


Fajna jest, co nie? :D


Więcej grzechów nie pamiętam i niczego nie żałuję. Do przeczytania następnym razem! :D


13 komentarzy:

  1. Super jest!!! Ma taką dziewczęcą twarzyczkę. Bardzo podoba mi się jej image ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belinda jest zachwycona ilością komplementów! Nie sądziła, że po tylu latach posuchy, znów zabłyśnie! :D Dzięki!

      Usuń
  2. Jest fajna, jest! :) Nawet baaaardzo :) Szczerze, ja chyba zawsze preferowałam te "inne" lalki. Mając do wyboru Barbie czy Teresę, głównie padało na tą drugą :) A moją jedyną i niezaprzeczalną blond-włosą królową byłą Jewel Hair Mermaid Barbie :)

    Belinda wygląda pięknie! Ten pomarańczowy strój podkreśla jej piękną ciemną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Jewel Hair Mermaid to piękna seria, choć za najpiękniejszą z nich uważam Teresę *_*

      Usuń
  3. Ostatnio już pisałam o moich upodobaniach do blond lalek i tych ,,innych" - na dzień dzisiejszy wygrywają te drugie, więc Belinda niesamowicie mi się podoba - ma też fajne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tzw. koleżanki przebijają o głowę ceny blond Basiek...

      Usuń
  4. Czy mi się wydaje, czy ona ma węższe oczy od podobnych, czarnoskórych koleżanek?
    Podoba mi się bardziej od laleczek z serii "the rockers", bo rockersów każdy zna, widział lub posiada, a "the sensations" - już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, grafika oczu nie wypełnia całego, jakby to ująć, oczodołu (o matko, ale zabrzmiało) :)

      Usuń
  5. Trzeba przyznać, że dzięki tym pasemkom jej włosy wyglądają jakoś tak naturalniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty widzisz w ogóle te pasemka? o_o Zdjęcia są tak rozmazane, że aż wstyd...

      Usuń
  6. Odnośnie stroju militarnego, na jaką miałby być lalkę?

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu