niedziela, 4 marca 2012

Hula Hair Teresa 1996

Hula Hair Teresa 1996

Ebay, Ebay, Ebay... Co to do cholery jest?


Komputer-> Internet-> Google. 


Aha... OK, takie międzynarodowe Allegro. I?.. No, a jak to założyć? Że co proszę?! PayPal? A w życiu! Zaraz mnie okantują, włamią mi się na konto i wyczyszczą oszczędności mojego życia! Noł łej!


Minął rok. Śnieg stopniał, ptaki się rozśpiewały, a koty drą mordy pod oknem.


Ebay, Ebay, Ebay! Tam są ładne lalki... Założę sobie konto, a co!


Połącz się z kontem PayPal.


Cholera, znowu to!? A nie da się tego jakoś obejść?! Ja nie wiem, nie umiem, nie rozumiem!


Wakacje! Pachnący grill, rozlatujące się klapki i tnące w dupę komary


Nosz kurna, jaka boska! MUSZĘ JĄ MIEĆ! Muszę, muszę, muszę! Nikt nie licytuje! Czystej krwi Angielka, a te włosy! Muszę, muszę, muszę!

To co... może se założę tego PayPal'a?.. A se założę


Le ja zakładam se le konto.


Ho, ho, ho! >:D


Królowa świata! Stoję nad urwiskiem z łopoczącą na wietrze peleryną. Zrobiłam to, jestem debest!


Łączę konto Ebay z PayPal'em, przelewam pierwsze pieniądze. Czekam do końca aukcji, klikam... pierwsza oferta. Licznik odwiedzin -> całe 20 wejść (wszystkie moje). Jakim cudem nikt się nie interesuje tą aukcją?! Może ona jakaś trefna jest?! Co ja zrobiłam! Prawie kupiłam jakiś niedopad! Ja nie chcę, żądam anulowania aukcji! 5 sekund. Aaaaaaaa!!!

O, ciasteczka leżą, nie wiedziałam.


Pobieram ciasteczko. Me gusta...

peace of mind


Oż Kurna, aukcja! Ja licytuję! Sekunda!


Gratulujemy wygrania aukcji


o_o A, ok. To gdzie te ciastka?..


I tak właśnie, mniej więcej, wyglądał mój pierwszy zakup na Ebay'u... A co ja zakupiłam? Ano Hula Hair Teresę z roku 1996!


Hula Hair Teresa 1996


Czyż nie jest boska? Odkupiłam ją od kolekcjonerki, która najwyraźniej postanowiła przerzedzić hordy swoich dziewczyn.

Lalka przyjechała do mnie po jakichś dwóch tygodniach od zakupu. Okazała się być egzemplarzem idealnym. Żadnych luźnych stawów, o których to wiele się naczytałam w sieci, zero uszczerbków, czysta i pachnąca. Spójrzcie na jej oczy! Fioletowe! Aawwww <3 Bardzo podobają mi się jej ciemne brwi, kontrastujące z jaśniejszymi włosami. Teresa ma bardziej kwadratowy zarys szczęki w porównaniu z Barbie.
 


Hula Hair Teresa 1996


Gorąca latynoska ubrana jest w trzyczęściowy komplet- dwuczęściowy strój kąpielowy plus spódniczka hula. W uszach złote, okrągłe kolczyki. Na nadgarstkach i włosach Teresa jest przyozdobiona złotymi gumkami z kolorowymi kwiatuszkami. A skoro już zahaczyliśmy o włosy- ciężko na nie nie zwrócić uwagi ;) Ze swoich naturalnych, jasnobrązowych włosów, ostała się Teresie wyłącznie grzywka i małe pasmo w pozostałej części. W głównej mierze włosy są błękitne, z kilkoma wiązkami różowych i fioletowych. Długością sięgają nieco poniżej kolan. To najbardziej kolorowa lalka, jaką w życiu widziałam.

Butków lalka nie potrzebuje do biegania po hawajskich plażach, więc takowych nie posiada wcale. Ma za to super płaskie stopy, dzięki którym może pewnie stać na powierzchni. Mówcie co chcecie, ale mnie one się bardzo podobają.

W tej chwili jest to jeden z najnowszych modeli lalek Mattel'a, jakie posiadam.

Ehm... dziękuję za uwagę! :D









28 komentarzy:

  1. Ja ją chceeee.... I to w jakim idealnym stanie!
    Może i ciałko pajacyk nie jest moim ulubionym, ale mam sentyment do tego typu lalek przez moją pierwszą baśkowatą brunetkę - Migde na rolkach posiadającą właśnie takie gibkie ciałko.
    no i w nich właśnie kryje się zalążek do pełnej artykulacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midge na rolkach jest boska. Pamiętam, że z pół roku temu ktoś wystawił ją na allegro i wahałam się, czy brać udział w aukcji, czy nie... odpuściłam. Ale może kiedyś :D

      Usuń
  2. Przepiękna! Posiadam Barbie z tej serii, ale Teresa jest po prostu idealna! Kolorowe włosy, strój i twarz - piękne!
    Swoją drogą, u mnie pierwsze zakupy wyglądały podobnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, Hula Teresa jest wyjątkowo gibka :) A zakupy na Ebay'u są wyjątkowo wciągające, dlatego... postanowiłam pójść na odwyk :D Od kilku tygodni w ogóle tam nie zaglądam i niech tak zostanie... przynajmniej, dopóki mi się sytuacja finansowa nie poprawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ebay uzależnia. U mnie to zresztą działa tak samo z obydwoma portalami aukcyjnymi ;)

      Usuń
  4. Hah rozumiem te rozterki - ja się odważyłam założyć PayPala ale jeszcze nie przelałam pieniędzy i nie założyłam konta na Ebay :D a chcę kupić trampki lecącej do mnie Pullipannie :D
    Ładna ta Hulla Hair :) jest jedna Barbie Hulla Hair zapudełkowana na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje szczęście - to jednak Teresa :D
      http://allegro.pl/lalka-barbie-hula-hair-teresa-1996-i2166783537.html

      Usuń
  5. Ja tez mialam obawy, ale zalozylam Paypala i kupilam lalke. piwsza przesylka juz dotarla z Anglii. druga, obitsu dla little pullipa, idzie z Honk Kongu. sliczna lalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ja zupełnie zielona jestem w temacie pullipów, ale widziałam trochę fotek i muszę powiedzieć, że są to przesłodkie lalki :)

      Usuń
    2. Dużo piękniejsza niż Barbie z tej samej serii. Niebieskie włosy to jest to!
      A eBay się szybko oswaja i łasi się do rąk jak domowy kociak :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że ładniejsza niż Barbie :D A eBay wciąga, niestety...

      Usuń
  6. śliczna!!!!!!!! Barbie niech się chowa z tej serii - zazdroszczę okazu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem z mojej Teresy bardzo dumna! :3

      Usuń
  7. Witam serdecznie,
    Czy zakupy na E-Bayu działają na tej samej zasadzie jak Allegro?
    Nie dawno założyłam sobie tam konto do zakupu niespotykanych już u nas laleczek Barbie, ale szczerze mówiąc boję się z niego skorzystać i zrobić zakup :/
    Proszę o wyjaśnienie jak to działa?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Nie ma czego się bać. eBay jest bardzo podobny do Allegro, z tym, że tu możesz handlować z ludźmi z całego świata. Tak samo w obu tych serwisach możesz kupić coś za bezcen, lub potężnie przepłacić. Wystarczy dokładnie czytać opisy ofert, żeby się nie okazało, że płacisz nie za lalkę a za np. tylko część jej garderoby.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Gorzej jak opisy są w innym języku, niż polski :)
      Czy tam też jest taka opcja płacenia jak na allegro tj. "Płace z allegro"?
      Boję się , że zapłacę komuś za lalkę, a potem jej nie dostanę :/

      Usuń
    3. Na eBay'u najbezpieczniej jest płacić przez PayPal (podobne do PayU)- właściwie to bez tego nawet nie próbuj czegokolwiek kupować.

      Usuń
  8. Czy długo się czeka na taką lalkę zakupioną np. ze stanów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa, zależy jaką opcję przesyłki wybierzesz. Od tygodnia do miesiąca i dłużej...

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc, może się w końcu odważę na swój pierwszy zakup lalki na eBuy'u :) Poszukuję Hula Hair Barbie, bo Tereskę już mi się udało zdobyć na Allegro :)

      Usuń
  9. A nie wiem :) Zakupiłam ją praktycznie wstanie idealnym ze wszystkimi dodatkami za jedyne 59zł z wysyłką. To ta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, trafiona zatopiona ;)
      Dziękuję za laleczkę, jest cudowna :)

      Usuń
    2. :D Witaj na moim blogu! Cieszę się, że lalka się podoba!

      Usuń
    3. Witam, witam :D Bardzo się podoba! Do tego stopnia, że zapragnęłam jeszcze Barbie z tej serii... Choć nie przepadałam za ciałkami typu pajacyk :) Widziałam jedną na Allegro, ale jej cena mnie przeraziła.
      Także jakbyś miała kiedyś taką na sprzedaż, to proszę o mnie pamiętać i dać znać ;)

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu