środa, 14 marca 2012

Hollywood Hair Barbie 1993

Hollywood Hair Barbie 1993


Dziś bez zagadek i długich wstępów- przedstawiam Hollywood Hair Barbie z 1993 roku. Przybyła do mnie z daleka, bo z USA, zahaczając po drodze o Piaseczno, gdzie też zatrzymała się na niemal 20 lat. Tam, w towarzystwie kilku innych lalek, spędziła swoje najlepsze lata życia, bawiąc się w najlepsze i marząc, że kiedyś jeszcze zabłyśnie ;)



Hollywood Hair Barbie 1993


Hollywoodzka piękność trafiła do mnie w dość zaskakujący sposób. Otóż przeglądając oferty na jednym z portali ogłoszeniowych, znalazłam bardzo starą wiadomość o sprzedaży trzech lalek Barbie. Zamieszczone zdjęcie było potwornie rozmazane i ledwo można było rozpoznać, co właściwie przedstawia, nie mniej jednak- im bardziej się przyglądałam, tym większe miałam przekonanie, że faktycznie są to mattel'owskie lalki. Jak już wspominałam- ogłoszenie było bardzo stare i podejrzewałam, że również dawno nieaktualne...


Minął miesiąc, zbliżały się święta Bożego Narodzenia. Sprawa Basiek nie dawała mi spokoju. Odnalazłam ponownie ogłoszenie i postanowiłam zadzwonić. Odebrała przesympatyczna kobieta, która z wielkim entuzjazmem udzieliła mi wszelkich informacji na temat wystawionych przez siebie zabawek- okazało się, że miała na sprzedaż jeszcze parę innych rzeczy, które prawdę mówiąc mało mnie interesowały :)


Umówiłyśmy się na spotkanie. Zapytałam- jakim cudem, jeszcze nikt nie kupił od niej lalek? Opowiedziała, że zainteresowanych było od groma, ale żaden, poza mną, nie spełnił jej oczekiwania, wobec samego przebiegu transakcji. Warunkiem zakupu był odbiór osobisty. Nie wiem, z jakich powodów, ale nie chciała nawet słyszeć o przesyłce pocztowej :3


Tak, czy inaczej, dokonałyśmy deal'u i wróciłam do domu z trzema nowymi lalkami :D


Hollywood Hair Barbie 1993


Jedną z nich była właśnie Hollywood Hair Barbie. Nie da się ukryć, iż widać po lalce upływ czasu. Włosy były elegancko splecione w warkocz, ale straciły dużo ze swojego pierwotnego blasku. Straciły swoją złocistość na rzecz szaroburowatości. Zużyłam duże ilości odżywki, polewałam wrzątkiem, ale efekt końcowy nie do końca mnie zadowala. Być może poznam jeszcze inne techniki, które kiedyś pomogą przywrócić dawną kondycję.


Szyja lalki była uszkodzona zaś główka mocno wbita na jej pozostałości. Znalazłam ciało zastępcze, ale twarz, mimo, że wysmuklała na zdrowej szyi, pozostała nieco kwadratowa.


A skoro jesteśmy już przy twarzy- mamy tutaj buźkę typowego Superstara. Śniada cera, wielkie ciemno-niebieskie oczy i podkreślający hollywoodzką urodę makijaż. W uszach wielkie złote kolczyki z gwiazdkami.



Hollywood Hair Barbie 1993


Wdzianko bardzo złożone i w każdym calu dopracowane. Składa się z biało-złotego kostiumu wiązanego na szyi, osobnej złotej spódniczki w gwiazdki i kurteczki- ale akurat z niej gwiazdki starły się niemal całkowicie. Do tego złotawe kozaczki. Do pełni szczęścia brakuje jedynie pierścionka.


Strasznie, ale to strasznie chciałabym mieć do kompletu Teresę z tejże serii... ;_; Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że jest ona o niebo piękniejsza od Barbary i niech się nikt ze mną nie próbuje kłócić!



 [jadowite spojrzenie ze szklanej gablotki]



Dobra, już nic nie mówię...

17 komentarzy:

  1. chyba nawet wiem które to było ogłoszenie! Piekna jest! Uwielbima długowłose lalki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czekałam, aż ktoś się odezwie! Kobitka mówiła mi o jakimś koledze, który bardzo nalegał na wysyłkę ;) A co do długowłosych lalek, to trochę ich mam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ta panna też u mnie mieszka, ale niestety bez oryginalnego stroju.
    Widzę, że kupowałyśmy u tej samej sprzedającej, tyle, że ja gabarytowo o wiele mniejsze lalki. Na szczęście miałam wtedy jeszzce bilet na dwie strefy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś nabyła figurki Barbie? Ja specjalnie jechałam do Piaseczna 40 kilosów i jeszcze po drodze się zgubiłam :D Ale warto było :D

      Usuń
    2. Nie, ja kupowałam Pamelki. 40km ;o, to skąd Ty wygrzebałaś to Piseczno!

      Usuń
  4. ciekawa lalka a co do Teresy z tej serii to ja też twierdzę, że jest ładniejsza! Ba nawet śmiem twierdzić, że takich przypadków jest więcej kiedy Tereski czy inne koleżanki Baśki są od niej ładniejsze bądź mają fajniejszą kolorystykę ubranej czy gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację! W wielu wypadkach, przyjaciółki Barbie są o wiele ciekawsze i ładniejsze ^^

      Usuń
  5. Tereska Hollywood Hair jest wyjątkową pięknością, Basia się do niej nie umywa. ;) Łebek może jeszcze odzyskać kształt przy okazji prostowania włosów gorącą wodą, skoro szyja już go nie rozpycha. Zdradzisz, jakie jeszcze lalki miały szczęście trafić do Ciebie razem z tą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na przywrócenie pięna włosom dobrze działa moczenie w płynie do płukania przez dobę oraz finalna stylizacja na gorąco. Blasku dodaje czesanie suszarko-lokówką. Spróbuj, polecam.
    Ciekawa jestem kto jeszcze wraz z HH do Ciebie przybył.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się nie dziwie sprzedającej,po prostu chciała mieć pewność do kogo trafią towarzyszki jej zabaw.Zresztą sama historia przybycia do niej tych lalek musiała być interesująca,no i ciekawość mnie zżera,co do pozostałych dwóch.A Basia piękna choć wypróbowała bym,moczenie w płynie do płukania tkanin.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poprzednia właścicielka chciała poznać powody, dla których dorosłe osoby zabijają się o jej Baśki :) Chwilę sobie pogawędziłyśmy o tym i owym. Pani ta jednak nie kolekcjonuje lalek i chyba nie zamierza, ale kto wie?.. :D

      Usuń
    2. A mnie też wypytała czy je kolekcjonuję :) Mówiła tak: bo na internecie czytałam, ze są ludzie zbierające te laleczki :D

      Usuń
  8. OK! Któregoś dnia poczynię, jak mówicie- jestem jeszcze świeża w technikach przywracania blasku lalkowym włosom :)
    Pytacie o dwie pozostałe Baśki. Otóż były to: Pretty Hearts Barbie, która opuściła już moją gablotkę oraz Kira All American :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To moja pierwsza lalka jaką dostałam od Gwiazdora :) Moja młodsza siostra dostała Teresę. Nie jestem w stanie powiedzieć, która ładniejsza. Mając 8 lat moją lalkę uważałam za ładniejszą od siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To moja pierwsza lalka jaką dostałam w prezencie od Gwiazdora :) Młodsza siostra dostała Teresę. Do dziś uważam, że moja jest ładniejsza od tej, którą dostała siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To moja pierwsza lalka jaką dostałam od Gwiazdora :) Moja młodsza siostra dostała Teresę. Nie jestem w stanie powiedzieć, która ładniejsza. Mając 8 lat moją lalkę uważałam za ładniejszą od siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To moja pierwsza lalka jaką dostałam od Gwiazdora :) Moja młodsza siostra dostała Teresę. Nie jestem w stanie powiedzieć, która ładniejsza. Mając 8 lat moją lalkę uważałam za ładniejszą od siostry :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu